Monday, October 19, 2009

3rd ANNIVERSARY...




19.10.2009...sedar x sedar dah 3 years relationship aku & dia.Bagi aku itu adalah 1 tempoh yg cukup lama,klu kawen pn dah dapat ank dah,hehe..i'm happy coz hubungan kami ni dpt berthn utk tempoh yg lama cmni.Actually,as normal person or girlfriend aku mnghrpkn this moment or tarikh ni aku n dia dpt share our happiness.dpt wish satu sama lain,walaupun jarak kami ni sgt jauh tp bg aku tu x jd halangan.tp suma tu only my dream coz pd tarikh ni jgk la dia wat aku sedih sgt.bkn nk ckp apa,juz aku x phm and x sngka dia sggup wat smpai cmtu skali.mmg sedih sgt hati ni..i think, no need la utk aku disclose pa yg dia wat tu,biarla aku n dia je yg tau..am i not good enough for him?
juz thinking^_^..but never mind la, dia dah mintak maaf pn,and aku ni bkn la jenis yg lembut hati sgt,but marah lama2 pn tak guna gak.aku pn dah luahkan suma yg ak x puas hati ngn dia..lgpun dia dah janji takkan wat lg perkara tu..hopefully, tu bkn sekadar janji kosong sorg lelaki,huhu...biasa la kn?adat la tu gaduh2..tu akn wat kita lebih matang and lebih memahami dia..apa2 pn,aku syg sgt kt dia..Happy Anniversary dear(^_^)

3 comments:

  1. assalamualaikum ukhti... mampir di blog saya n kasi komentar juga http://www.curvatech.com

    ReplyDelete
  2. epi annivessary nita n cik abg nita,.
    moga berkekalan..gaduh adat dlm percintaan..
    kalo xgduh xinteresting rship nt..hii

    ReplyDelete